Ahad, 26 Disember 2010

suka dalam duka sebenarnya....

salam semua...hai arini aku rase seronok sikit la pasal pasukan kebangsaan kita menang..x sia sia aku berikan sokongan kat kedai mamak tu tdi..mne x nyee aku duduk depan sekli tu,,,,agaknye mamak tu mesti angin kan..ye laa berbekalkan teh o yg hrganya lebih kurg RM1  je..pastu beria sakan....hahaha...maybe mamak tu x perasan kot yg aku memg penyokong fanatik malaysia...ape ape pun thniah la buat pasukan negara...cayok2...sibuk tngok bola tdi ade tut tut bunyi msj masuk,,,,ish sape la tu yg anta...lorh upanya adik angkat aku...ingt kan nk ape laa..rupanya die tuntut gmbo...
ye la semlm die ade anta pic die yg comei tu kat aku..pastu kira arini nk minx pic aku la tu..
untuk adik ifaa oi...abg kamu nie xsuka tgkap pic...sejak peristiwa kamera hp hampir retak disebbkan amik pic abg la abg dah fobia nk amik pic tau..hehhhee
xpe nnti abg anta yeee...
ooo yee ade la sahabt aku nie tdi g tngok wayang citer hantu kak limah blik rumah...so cmne kawan?best ke?
hehee..citer tu x silap aku dah tngok ngan sahabt aku 2 minggu lepas kt klcc...bleh laa..tpi x sehebt citer ngangkung laa...ngangkung lagi layan........pape pun bleh la wat releasetnsion ngan tngok citer kelakar nie...
aduhh sok mula kembli bekerja la plak...erm kmbli bertugas la aku sok...(wah mcm askar la plak)hahaha

kebosanan mula melanda diri aku la sejak 2 3 ari niee...mybe aku perlukan kasih sayang kot..tpi mcm ne ek nk pulihkan hati n perasaan nie...adoi.....knpe aku perlu lalui nye....berat hati tuk wat keputusan...tpi xpe laa..ade hikmah kot di seblik semua nie...yg pnting sekrg aku perlukan perubhan dalam hidup ni..mklumlah thun bru kan nk menjel ma dah kan...ok laa..nnti kalo ade citer yg bru aku akan citer lagi..daaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan