Rabu, 29 Disember 2010

kawan vs sahabat???

"SAHABAT" kedudukan nya adalah jauh lebih tinggi dari berbanding seorang kekasih... adakalanya.... seorang kekasih xmampu menerima kekurangan yg dimiliki oleh kekasih hati... namun... SAHABAT... walaupon kita gemuk, kurus, degil, dan sbg nya... ternyata dia akan selalu dekat dengan kita... SAHABAT akan sentiasa disisi disaat kita memerlukan kehadiran atau pertolongan nya... serta turut sama xkira susah @ senang... SAHABAT akan setia disisi kita.... itulah kehebatan seorang SAHABAT!!!


salam kepada yg follow my blog...


arini bnyk perkara yg berlaku dalam kamus hidup aku...
ada gembira ade duka.....
salah ke kalau kita mengur sikap seorg sahabat kita tuk beliau  jadi lebih baik?
teguran yg di lontarkan sebenarnya bukan tuk mgaibkan tpi hanya lah tuk perbaiki kesilapan kita...ye...memg aku nmpak kasar dari segi bahasa tpi itu lah cara aku menegur sikap seseorg....bukan la nk mendabik dada kononnya aku ni perfect sangt..tpi aku terima segala teguran dari kengkawan sebgai panduan tuk jadi lebih baik...maapkan aku wahai sahabat jika dikau terasa dengn teguran aku...


dan ketika kisah sahabt vs kawan nie di tulis aku masih memohon maap pada dikau...mybe  tguran aku nmpak kasar dan mybe jugak leh wat dikau terasa sangt sangt...i am so sory...xde manusia yg x pernah lakukan kesilapan.....ape yg aku harapkan sekrg kita leh jadi yg terbaik dari sebelum nie....


kawan atau sahabat tu aku umpamakan sebgai bayang bayang...knpe aku ckap byg byg?
walaupun die itam tpi die still dekat dengn kita dan x pernah berpisah dengn kita...jgn jadi seperti pelangi...pelangi amat lah cntik tpi kecntikan nya hanya lah seketika sahaja x seperti byg byg walaupun jauh mne kita pergi die still ikut kita...
mcm tu jugak la kwan atau sahabat....seburuk mne pun kwan kita pasti die tetap kwan.....dan seburuk mne pun teman kita die tetap x kan tggalkan kita...itu yg aku harapkan dari seorg kawan atau sahabt..arap dikau pham la ye....


x terlintas di fikiran langsung nk myinggung perasaan kamu..kawe tau demo ore yg funny..(alamak ckp klate plok doh)sori...
bhasa yg lembut sikit lah..huuh
wak jgn la mcm nie....anggaplah tguran sy tu tguran yg membina wak...semakin hari kita semkin meniti usia wak....so jgn mcm nie ye...cak sikit..hehhee..awk kan sahabt kita...xnk majuk dah k..so sy minx maap ye atas teguran yg cmtu..penat dah nie taip wak nk mohon maap..klo awk bca nukilan sy nie bgus laa...
plsss wak jangan salahkan diri sndiri k.......kita sama sama salah..bru best bila sama sama ni wak..hehehe..ok sahabat ku..




p/s


kepada yg berkenaan maap yee..x tau nk luah pada sape..
hanya disini saje lah tmpt sy luahkan....
(untuk sahabtku dari seorg kwan.....)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan